Încasări prin bancă
Încasări prin bancă
Listarea la imprimantă este rezultatul final pentru majoritatea operaţiunilor. Tabelul de cheltuieli, registrul de casă, evidenţa fondurilor, chitanţe sau facturi, toate trebuie tipărite. Din acest motiv, s-a dat o importanţă specială construirii unui sistem puternic şi flexibil de tipărire.
- opţiuni pentru definirea unui cod de bare; configurarea se face în funcţie de cerinţele băncii şi poate să includă: cod asociaţie, identificator unic al apartamentului, totalul de plată, numărul apartamentului etc.
- facilitate pentru importul chitanţelor; se foloseşte în situaţia în care, banca livrează extrasul de cont sub forma unui fişier text; în acest fel, se evită introducerea manuală, a plăţilor
- diverse alte optiuni, pentru definirea structurii fişierului de import sau, a modului în care se face importul de chitanţe
- înregistrarea automată a comisioanelor de încasare
- raport în stil „factură” (nota de plată) pentru fiecare locatar; se evidenţiază toate tipurile de cheltuieli, folosind detaliile: unitatea de masură, cantitatea, preţul şi valoarea