Preluare documente din scaner

Această facilitate vine în ideea de a stoca, în format electronic, absolut toate informaţiile care ţin de contabilitatea unei asociaţii de proprietari. În acest fel, aveţi siguranţa că orice s-ar întâmpla cu actele asociaţiei, le puteţi reface oricând de la zero.

– preluare facturi, chitanţe şi extrase de cont, direct din scanner
– imaginile sunt convertite automat la 150 DPI şi sunt salvate în format PDF
– sunt suportate imprimantele multifuncţionale şi scannerele conectate prin USB şi care suporta interfaţa WIA (marea majoritate a dispozitivelor)
– posibilitatea de a ataşa diverse documente (ex: copie după buletin) la fiecare apartament
– opţiune pentru ataşarea unor documente scanate (ex: procesul verbal al adunării generale) la mesajele email
– facturile şi chitanţele scanate pot fi făcute publice locatarilor, folosind interfaţa de acces online
– împreună cu salvarea pe server, această facilitate vă asigură că datele dumneavoastră sunt practic imposibil de pierdut